مقالات

باکس ساب ( راهنمای انتخاب )

ساب باکس

تاثیر باکس ساب بر صدای سابووفر

اول از همه اینو بگم که برند هر ساب نوع صداش با برند دیگه متفاوته این مساله رو که بزاریم کنار آمپلی فایر مناسب تاثیر زیادی روی صدای سابووفر شما دارد . به عنوان مثال برخی افراد آمپلی فایر ۱۲۰ وات رو روی سابووفر ۲۰۰ وات نصب میکنن که مسلما صدای مورد نطر را دریافت نخواهند کرد چون اون آمپلی فایر توان پشتیبانی از سابووفر ۲۰۰ وات را ندارد . فرض بر اینکه از آمپلی فایر مناسب استفاده کردید . حالا به مهمترین بحثی که میرسیم باکس ساب هستش . چند مدل باکس در بازار وجود داره

۱ – باکس لوله ای یا استوانه ای : این مدل که به وفور در بازار وجود دارد و طرفداران زیادی نیز دارد . این محصول بخاطر حالت لوله ای بودن بیشتر تولید ویبره میکنه . اکثر برند های مشهور صوتی تصویری خودرو حداقل یک باکس استوانه ای دارند .

۲ – باکس مکعبی : باکس های مکعبی به صورت صاف و ذوزنقه ای در بازار موجود هستند . باکس های مکعبی دارای سایز بندی های مختلفی هستند که از اندازه های خیلی کوچک تا بزرگ در دسترس هستند به نسبت سابووفری که تهیه میکنید باید باکس ساب مناسب را انتخاب کنید .

نکته : نصب سابووفر روی تاقچه به هیچ عنوان پیشنهاد نمیشود چون اصلا خروجی صدای مناسبی تولید نخواهد کرد . بهترین صدای دریافت شده از سابووفر توسط باکس مناسب تولید خواهد شد

هر سابووفری که تهیه کنید هم برند های معتبر و هم برند های متفرقه روی جعبه آن مشخصات باکس ساب مناسب آن ذکر شده است و شما میتوانید به راحتی متوجه شوید چه باکسی برای شما مناسب است . همچنین روی جعبه سابووفر ها نوشته شده است چه نوع پورتی مناسب شماست ( پورت خطی ، پورت گرد و یا حتی بدون پرت )

بحث تخصصی که وجود دارد بحث اندازه باکس ساب به لیتر هستش باید به نسبت سابووفری که تهیه میکنید باکس ساب مناسب خریداری کنید در صورتی که باکس ساب کوچک تر خریداری کنید و یا بزرگتر باز هم صدای ایده آل را دریافت نحواهید کرد . در صورتی که از باکس کوچک استفاده کنید بخاطر برگشت صدا به سابووفر امکان سوختن بسیار زیاده و در صورتی که باکس بزرگ تهیه کنید صدای شما درون باکس بزرگ اصطلاحا گم میشه و باز هم صدای مطلوب دریافت نخواهید کرد .

محصولات باکس سابووفر کیان

تعدای از محصولات را میتوانید در زیر مشاهده بفرمایید ضمنا برای مشاهده کلیه محصولات میتوانید از این لینک استفاده کنید . ضمنا برای دریافت راهنمایی درمورد خرید این محصولات میتوانید از طریق اینستاگرام ، پشتیبانی واتس اپ . یا تماس تلفنی در ساعات کاری اقدام بفرمایید توجه داشته باشید با توجه به ترافیک کارشناسان کیان جهت پاسخگویی کمی صبور باشید ما در سریع ترین شکل ممکن پاسخگو شما عزیزان خواهیم بود .

همچنین میتوانید به صفحه باکس سابووفر مراجعه بفرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *