ضبط ماشین بلوتوث دار

ضبط ماشین بلوتوث دار

ضبط ماشین بلوتوث دار جزو محصولاتی است که طبق براورد ما رشد چشم گیری را در سرچ گوگل به خود اختصاص داده است به همین منظور تصمیم گرفتیم مقاله ای در رابطه یا اینکه اصلا بلوتوث چیست و چه ضبط بلوتوثی برای شما مناسب است تهیه کنیم با کیان شاپ همراه باشید .

بلوتوث چیست ؟

بلوتوث به انگلیسی “Bluetooth” به معنای دندان آبی نام یک فناوری برد کوتاه بیسیم برای ارسال فایل بین دو دستگاه میباشد . انواع فایل های تصویری ، صوتی و … توسط بلوتوث قابلیت انتقال را دارا میباشند .

مخترع لبوتوث یاب هارتسن هلندی میباشد و نام بلوتوث از هارالد بلوتوث از پادشاهان هلندی گرفته شده است . زمانی که دو ستگاه نیاز به ارتباط باهم دارند . باید هردو از امکانات سخت افزاری (میکروچیپ بلوتوث) برخوردار باشند . امروزه انواع تلفن های همراه ، ضبط ماشین بلوتوث دار ، تلویزیون ها ، لپ تاپ ها ، سیستم های خانگی ، اسپیکرهای قابل حمل و خیلی محصولات دیگه از قابلیت بلوتوث استفاده میکنند و میتوان به راحتی برای برقراری ارتباط بین دو دستگاه از آنها بهره برد .

در سال 1996 مدیران سه شرکت بزرگ فناوری یعنی نوکیا ، اینتل و اریکسون در جلسه ای مشترک تصمیم به ارائه برنامه ای برای اتصال کوتاه برد بین دستگاهها گرفتند و به طور موقت نام آن را بلوتوث گذاشتند تا بعدا بتوانند نام تجاری مناسبی را برای آن پیدا کنند اما پس از مدتی این فناوری به قدری گسترش پیدا کرد که برای مترادف تمامی اتصالات کوتاه برد مورد استفاده قرار گرفت و در نتیجه این نام برای همیشه روی این نوع اتصال باقی ماند .

ضبط ماشین بلوتوث دار

ضبط ماشین بلوتوث دار ارزان

از بحث معرفی بلوتوث که بگذریم شما باید با توجه به بودجه خود ضبط خودرویی را انتخاب کنید که بتواند نیاز شما را برطرف کند مدل های مختلف و بسیاری در بازار وجود دارند که ممکن است شما را برای انتخاب سردرگم کنند . همین ابتدا برایتان روشن کنم در صورتی که ضبط ماشین بلوتوث دار ارزان مد نظرتان است باید از محصولات چینی بازار انتخاب کنید . اما همین محصولات چینی با امکانات فراوان و به صورت های مختلف وجود دارند . اولین چیزی که باید به آن دقت کنید گارانتی محصول میباشد . محصولات چینی با کیفیت و با قیمت مناسبی در بازار وجود دارند که از قیمت مناسبی برخوردار هستند . جهت مشاهده محصولات ضبط ماشین بلوتوث دار ارزان اینجا کلیک کنید . همچنین منتخبی از این محصولات را میتوانید در همین صفحه مشاهده بفرمایید .

[html_block id=”12692″]

برندهای ضبط ماشین بلوتوث دار

برندهای زیادی در بازار وجود دارند با تنوع های فراوان اما برخی برندها در دنیا و همچنین بین مردم کشور عزیزمان از محبوبیت بیشتر برخوردار هستند . برندهای پایونیر ، جی بی ال ، کننود ، جی وی سی و سونی جزو این دسته از برند ها هستند . خب مسلما برای تهیه این دستگاهها باید هزینه بیشتری بپردازید اما خب مسلما از کیفیت و ظاهر بهتری برخوردار هستند . توصیه ما مثل همیشه به شما تهیه محصول با گارانتی و یا برچسب اصالت کالا از فروشگاه های معتبر میباشد . برای مشاهده کلیه محصولات پخش خودرو میتوانید از اینجا استفاده کنید . همچنین پر فروشترین محصولات پخش خودرو را در زیر برای شما آورده ایم .

[html_block id=”12695″]

شما هم میتوانید نظری در مورد این مقاله بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *