مقالات

آشنایی با بهترین برندهای صنعت صوت و تصویر خودرو

صنعت سیستم ماشین و صوت و تصویر خودرو یا به زبان ساده کارآئودیو صنعتی بسیار پویا می‌باشد که با توجه به پیشرفت‌هایی که در تکنولوژی تولید و طراحی این صنعت به‌وجودآمده در سرتاسر دنیا برای انواع خودروها شرکت‌های خودروسازی بخش مهمی به حساب می آید. شرکت‌ها و برندهای بسیاری نیز این بازار جهانی را در اختیار خود گرفته و با ارائه محصولات باکیفیت و به‌روز نیاز جامعه جهانی و صنعت خودروسازی را برطرف می‌کنند. از جمله معتبرترین و شناخته‌شده‌ترین برندهای دنیا می‌توان به برند بوستر، سونی، پایونیر، مکسیدر،کنوود و دی دی آئودیو اشاره کرد که ما در این مقاله قصد داریم تاریخچه و نوع فعالیت این برندها را بیشتر مورد بررسی قرار دهیم.

برند پایونیر:

درواقع یکی از شناخته‌شده‌ترین و پرطرف‌دارترین شرکت تولید لوازم سیستم ماشین به‌طورکل سیستم‌های صوتی و تصویری می‌باشد که توسط شخصی به نام توزومو ماتسو موتو در سال ۱۹۳۸ در ژاپن تاسیس شد، آقای ماتسوموتو درابتدا خواننده و نوازنده بوده‌است که گاراژ خود را برای تعمیر انواع بلندگوها اختصاص داده و پس‌از مدتی شروع به طراحی و ساخت بلندگو کرده و امروزه شرکت پایونیر یکی از پیشروترین و شناخته‌شده‌ترین برندهای تولید لوازم صوتی و تصویری ازجمله سیستم ماشین می‌باشد و محصولات آن در بیش‌از صد کشور جهان به فروش می‌رسد.

برند بوستر:

این برند نیز بسیار برند معتبر و حرفه‌ای در زمینه تولید محصولات صوتی و تصویری علی‌الخصوص برای خودرو می‌باشد که انواع ضبط و باند و ساب ووفر ،آمپلی فایر این برند از حرفه‌ای‌ترین کالاهای بازار بوده و طرف‌داران و علاقه‌مندان خاص خود را دارا می‌باشد.

برند سونی:

برند سونی شاید شناخته‌شده‌ترین برند در سطح جهان برند سونی باشد یک شرکت چندملیتی ژاپنی که مقر آن در توکیو واقع شده‌است و به دلیل این‌که در تمام حیطه‌ها و حوزه‌های الکترونیک فعالیت داشته و تنوع فراوان محصولات خانگی و صنعتی را دارد ،بسیار شناخته‌شده می‌باشد که در سرتاسر جهان کیفیت و کمیت محصولات سونی زبانزد خاص‌وعام بوده‌است این شرکت در سال ۲۰۱۶ توانست در بین ۵۰۰ شرکت برتر دنیا رتبه ۱۱۳ را به خود اختصاص دادند شرکت سونی تشکیل‌شده از زیرمجموعه‌هایی از قبیل سونی پیکچرز و سونی موزیک، سونی موبایل ،سونی اینترتیمنت و هلدینگ مالی سونی.

برند مکسیدر:

این شرکت انگلیسی در سال ۱۹۷۹ تاسیس شده و فعالیتش را در حوزه طراحی و تولید محصولات صوتی خودرو و فناوری دیجیتال آغاز کرده‌است فعالیت این شرکت درحال‌حاضر بر روی تجهیزات چندرسانه‌ای مدرن و بالاترین تکنولوژی تولید می‌شود با هدف تولید بهترین محصولات با بهترین کیفیت و قیمت برای جلب رضایت مشتریان در سرتاسر جهان به فعالیتش ادامه می‌دهد. محصولات تولیدی این شرکت به دلیل نوآوری طراحان و مهندسان بکار گرفته‌شده در این شرکت با پیشرفت‌های روز دنیا مطابق بوده و حتی در برخی موارد با نوآوری‌هایی مشتریان و خریداران خود را غافل‌گیر می‌کند. باوجود که این شرکت بریتانیایی محسوب می‌شود اما مهندسی تمام محصولات بریتانیایی از طراحی گرفته تا تولید زیر نظر کارشناسان آسیایی مکسیدر صورت می‌گیرد که تمام استانداردها و ملزومات آزمایشگاه لندن این برند را به‌طور کامل و دقیق اجرا می‌کند و از آن تبعیت دارند و در سرتاسر جهان اعم از هر پنج قاره ثبت شده‌است که همگی زیر نظر آزمایشگاه لندن تست و تولید می‌شود.

برندکنوود:

این شرکت توسط شخصی به نام کنت وود در سال ۱۹۴۷ در گاراژی در جنوب لندن تاسیس شد و در سال ۲۰۰۸ با شرکت جی وی سی ادغام شد که بخش طراحی محصول و مرکز عملیات این شرکت در انگلستان بوده ولی دفتر مرکزی آن در توکیو ژاپن قرار دارد امروزه این شرکت با سابقه شصت ساله یک شرکت شناخته‌شده در زمینه تولید تجهیزات صوتی و تصویری خودرو می‌باشد که در هشتاد کشور جهان محصولات این شرکت صادر و توزیع می‌شود ،این برند بیشتر شهرت خودش را مدیون کیفیت تجهیزات ساخته شده خود می‌داند که محصولات قابل‌اعتماد و زیبایی را به مشتریان خودش ارائه می‌دهد و این کیفیت را روزبه‌روز بالا برده و استانداردهای خودش را ارتقا داده‌است.

برند جی بی ال:

این شرکت توسط شخصی به نام جیمز بالو لنزینگ در سال ۱۹۴۶ در ایالات‌متحده آمریکا تاسیس شد که در زمینه تولید تجهیزات صوتی و الکترونیکی فعالیت می‌کند، این شرکت به لحاظ تولیداتی در زمینه بلندگوها بسیار مشهور بوده و در سرتاسر جهان افراد بسیاری علاقه‌مند به تهیه بلندگوها و اسپیکرهای تولیدی این شرکت هستند که کیفیت و قابلیت منحصربه‌فردی دارد بلندگو از تولیدات اصلی این شرکت می‌باشد و خود این شرکت از دو بخش داخلی جی بی ال کانسومر و جی بی ال پروفشنال تشکیل شده‌است .

در بین این شرکت ها و برند های معتبر گروهی از شرکتهای تازه تاسیس نیز وجود دارند که محصولاتی بعضا با کیفیت خوب و قابل قبولی تولید میکنند که پخس مکسیس از جمله آنها میباشد.که میتوانید رد سایت ما با بهترین کیفیت و خدمات تهیه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *