مقالات

دستگاه های پخش کننده موسیقی خودرو

سیستم پخش خودرو فروشگاه کیان

یکی از مهم ترین ویژگی های یک خودرو ، دستگاه پخش کننده موسیقی یا بقول خودمون ضبط ماشین هست که با جلو رفتن روز به روز تکنولوژی و رقابت بین تولید کنندگان
به یک ابزار کلیدی برای بالا بردن رضایت مشتری تبدیل شده است و به همین منظور و به دلیل طیف گسترده ی سلایق ، در بازار انواع و اقسام مختلفی از دستگاه پخش خودرو موجود میباشد که در ادامه این مطلب به شما کمک میکنیم که محصول مورد نظر خود را خریداری کنید .

برند ها

معمولا پیشنهاد میشود در خرید دستگاه پخش خودرو از برندهای معتبر و خوش نام استفاده کنید اما این نکته بستگی به حساسیت شما به هزینه ای که میکنید و کیفیت صدایی که میخواهید از آن دریافت کنید بستگی دارد ، در بازار ایران برند های مختلفی در زمینه ی وسیله های صوتی و تصویری مختص خودرو روبه رو هستیم . برای مثال برند سونی یکی از برند های نام آشنا برای ما میباشد که در این زمینه نیز عملکرد خوبی از خود ارائه داده است . برند های دیگری مثل کنوود ، جی وی سی و پایونیر هستند که از برند های با کیفیت و با دوام بازار میباشد ، و اگر میخواهید یک سیستم باکیفیت جمع کنید بهتر است از یکی از این برند ها استفاده کنید .

درگاه های ورودی

یکی از فاکتور های مهم و اساسی دستگاه پخش موسیقی ، درگاه های خروجی آن است ، که در بسیاری از مواقع با پیشرفت تکنولوژی شما را دچار مشکل میکند مثل حذف شدن درگاه AUX گوشی های آیفون ، بنابراین متناسب با نیاز خود باید به این فاکتور توجه مهمی داشت . در بازار دستگاه های ضبط مختلفی هستند که از درگاه های مختلفی جهت اتصال فلش مموری ، کارت حافظه ، AUX و… پشتیبانی میکنند. اما با پیشرفت روز افزون تکنولوژی و جهت سهولت، بهتر است دستگاهی را خریداری کنید که از قابلیت اتصال بی سیم و بلوتوث پشتیبانی کند تا به راحتی گوشی هوشمند خود را به ضبط ماشین متصل کنید .

توان خروجی

این فاکتور نشان دهنده ی میزان قدرت صدایی است که از دستگاه شما خارج میشود و هر چه این فاکتور بیشتر باشد کیفیت و قدرت خروجی بیشتری دریافت خواهید کرد البته به کیفیت بلندگو خودرو نیز بستگی دارد. البته شما میتوانید برای افزایش بیشتر کیفیت صدای خروجی از آمپلی فایر نیز استفاده کنید.

فرمت های قابل پشتیبانی دستگاه ضبط

معمولا فرمت فایل های صوتی MP3 میباشد و اکثر دستگاه های پخش از ان پشتیباینی میکنند اما بهتر است در هنگام خرید در این مورد کمی حساسیت به خرج دهید .

لوازم جانبی

سیستم های پخش کننده ی امروزی از یک سری امکانات جانبی برخوردار میباشند که بستگی به نوع آن بر روی قیمت تاثیر گذار میباشد برای مثال داشتن ریموت کنترل به عنوان یک ابزار کلیدی ، تعویض آهنگ و تغیرات صدا را در حین رانندگی برای سرنشینان به سهولت فراهم می کند. از دیگر لوازم جانبی میتوان به قابلیت جدا شدن پنل اشاره کرد که از سرقت آن جلوگیری میکند ، صفحه نمایشگر جهت مشاهده اطلاعات آهنگ ها و یا قابلیت اتصال به فرمان که در خودرو های امروزی بسیار رایج است ، امکان نمایش تصاویر دوربین عقب و … میباشد.

قیمت

قیمت کالاهای که وارداتی هستند و به قیمت دلار وابسته هستند ، در کشور ما بسیار متفاوت میباشد ، به همین دلیل قیمت آن کاملا منعطف و شناور است بنابراین نمیتوان درباره ی آن فاکتور خاصی را در نظر گرفت. تنها نکته ای اینجا بسیار مورد توجه است این است که در خرید عجله نکنید و محتاطانه عمل کنید تا بعد از خرید خود پشیمان نشوید . نکته دیگر این است که شما یک وسیله ی برقی خریداری میکنید و احتمال خرابی آن وجود دارد ، بنابراین به دنبال یک دستگاه گارانتی دار بروید .


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *