معرفی بلندگو خودرو

سیستم پخش خودرو فروشگاه کیان

در این مطلب به معرفی انواع بلندگو خودرو برای یک خرید خوب ، نکات کلیدی و مهم جهت بررسی بلندگو خودرو و سیستم صوتی خانگی و ویژگی های آنها خواهیم پرداخت . تلاش میکنیم تا جای ممکن نکات مهم انواع بلند گو را به زبان ساده بیان کنیم تا شما را در یک خرید خوب کمک کند .

باند ماشین

گوش دادن به بلندگو فابریک خودرو و استفاده از دستگاه پخش خودرو ، بدلیل کیفیت پایین و امکانات کم برای افرادی که حساسیت بیشتری دارند میتواند آزاردهنده باشد به همین دلیل نیاز به ارتقا کیفیت موجب میشود که امکانات و تشکیلات بهتری در این زمینه فراهم می آورد که هر کدام از آنها دارای قابلیت های بخصوصی هستند که ما در این مطلب به آنها میپردازیم . درنتیجه برای خرید بلندگو خودرو نیاز است که موارد مهمی را در نظر گرفت تا در صورت ارتقا ، برای مثال اضافه کردن یک آمپلی فایر به سیستم صوتی ماشین ، تداخلی در بازدهی سیستم نداشته باشیم .

انواع بلندگو

به طور کلی بلندگو های ماشین به دو دسته گسترده و فراگیر تقسیم میشوند ، که دسته گسترده همان فول رنج محسوب میشود که همه گستره ی صوت را پوشش میدهد و دسته ی دیگر را میتوان کامپوننت یا در هم آمیخته درنظر گرفت و در ادامه به هر دو دسته خواهیم پرداخت . یک سری از اسپیکر ها میتوانند گستره ی بزرگی از صدا ها را به کاربر انتقال دهد و تمام فرکانس ها از جمله فرکانس بالا و فرکانس پایین را به شنونده دهند . هر چند که قیمت این مدل از اسپیکر ها اقتصادی است اما به دلیل فول رنج بودنشان ممکن است کیفیت مناسبی را در خودرو به شما ندهند ولی این بلندگو ها نسبت به بلندگو های فابریک خودرو های داخلی کیفیت بهتری دارند. اسپیکر های کامپوننت خودرو دارای کیفیت بالاتری هستند و صدای خروجی بهتری را دارا میباشند اما قیمت بیشتری نسبت به فول رنج دارند . اگر به دنبال یک سیستم صوتی حرفه ای و با دوام هستید بهتر است سراغ این دسته از بلندگو ها بروید.

انواع برند

اگر در خرید خود به دنبال یک کالا با کیفیت هستید ، باید به سراغ برند های مطرح بروید ، قاعدتا به سراغ برند های معروف بازار رفتن ، نیاز به هزینه بیشتری دارد برای مثال میتوان به برند های کنوود Kenwood ، پایونیر Pioneer ، سونی Sony و جی بی ال JBL ، مارشال Marshal ، کیو اس Qs ، امپایر Empire و… اشاره کرد مع از برند های بنام اسپیکر محسوب میشوند .

اصلی یا تقلبی

برای خرید بلندگو خودرو حتمی دقت داشته باشید که از فروشگاه های معتبری خرید کنید ،زیرا برند هایی که در بالا به آنها اشاره شد ممکن است به صورت تقلبی نیز در بازار موجود باشند و از آنجایی که این کالا ها یک کالای برقی محسوب میشوند ، حتمی دقت داشته باشید که گارانتی داشته باشند.

2 نظر ثبت شده در "معرفی بلندگو خودرو"
  • با سلام قصد تعویض بلند گوهای تارا اتوماتیک (روی داشبورد نصب هست) را دارم
    میخواستم بپرسم چه سایزی هستند و شما کدام مدل را پیشنهاد می دهید و از اونجایی که تارا فاقد تویتر است و صدای سیستم صوتی تارا کمی بم است حتما باند های تویتر دار
    را برایم معرفی کنید
    حداکثر تا 2 میلیون لطفا

    • سلام 13 سانت یا 5 اینچ هست
      داخل سایت تمام مدل ها موجوده

شما هم میتوانید نظری در مورد این مقاله بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *