مقالات

پایونیر بهتر است یا کنوود ؟

برای چندین سال پایونیر و کنوود از موفق ترین و بهترین برندهای صوتی خودرو بوده اند . و دلیل خوبی هم برای این مهم وجود دارد . هر دو قطعات الکترونیکی صوتی خودرو را با کیفیت بالا و قیمت های متنوع ارائه میکنند . این دو برند در خیلی مواقع در خط مقدم تکنولوژی قرار دارند . وقتی نوبت به آگاهی و علاقه مردم میرسد . معمولا پایونیر حرف اول را میزند اما آیا در کیفیت و صدا هم از کنوود بهتر است ؟

تاریخچه قابل مقایسه پایونیر و کنوود

پایونیر و کنوود هر دو سابقه ای تقریبا به اندازه خود خودرو دارند . پایونیر برای اولین بار در سال ۱۹۳۸ به عنوان یک تولید کننده بلندگو راه اندازی شد . و کنوود در سال ۱۹۴۶ فعالیت خود را آغاز کرد . هر دو شرکت به سرعت در بازار سیستم صوتی خودرو جایگاه مناسبی پیدا کردند . و هر دو شرکت در نیم قرن گذشته در این صنعت نامی برای خود دست و پا کرده اند . وقتی صحبت از شناخت برند به میان می آید شاید کننود بهتر از پایونیر نباشد اما زیاد هم عقب نیست .

پخش خودرو پایونیر یا کنوود ؟ ( تک دین )

دستگاههای پخش خودرو تک دین همان دستگاههای سایز ۷ در ۲ اینچی هستند که در داشبورد تمامی خودروها قرار میگیرند . به اعتقاد ما در این محصول کنوود بهتر از پایونر است . کننود با تنوع محصول وسیع تر در قیمت های مختلف با توجه به نیاز بازار توجه بیشتری را به خود جلب کرده است . پخش هایی با قابلیت سی دی . یا بدون سی دی ، توانایی پشتیبانی از طیف گسترده تری از فرمت های صوتی ، رادیو اینترنتی ،پشتیبانی از ios و android ، اکولایزر گرافیکی زیبا و …. در حالی که پایونیر گزینه های مشابه با قیمت های رقابتی را ارائه میکند مدل های کمتری را ارائه میکند که باعث میشود طیف وسیعی از امکانات دلخواه مشتریان را از دست بدهد . با این حال پایونیر مدل های خود را با بهترین کیفیت ارائه میکند .

پخش خودرو پایونیر یا کنوود ؟ ( دو دین )

برای داشبوردهایی که میتوانند اینها را در خود جای بدهند بهترین گزینه محسوب میشوند . از زمان ظهور چنین دستگاههایی که قابلیت لمسی و اتصال به تلفن های هوشمند را دارند با استقبال گسترده همراه شده اند . همانطور که انتظار میرود این مدل ها ذاتا از امکانات بیشتری برخوردار هستند . از جمله سازگار با بلوتوث . تلفن های همراه . اتصال به دوربین های ویدئویی مخصوصا دوربین دنده عقب که تفریبا در تمامی مدل های جدید پشتیبانی میشوند . پایونیر به دلیل کیفیت فوق العاده خود در این رده شناخته میشود . اما باز هم کنوود بهتر است !!! زیرا به همین ترتیب طیف کسترده تری با قیمت های مناسب تری ارائه میکند .

نتیجه گیری

فرقی نمیکند پایونیر بهتر است یا کننود با مراجعه به بخش فروشگاه کیان میتوانید انواع سیستم ها در کیفیت و قیمت های متقاوت با سلیقه خود را انتخاب کنید و به بهترین محصول با توجه به بودجه و توقع خود برسید . همچنین کارشناسان کیان در ساعات کاری جهت ارائه مشاوره رایگان از طریق واتس اپ و دایرکت اینستاگرام در کنارتان خواهند بود .

کیان شاپ همراه شماست

5 دیدگاه در “پایونیر بهتر است یا کنوود ؟

  1. علیرضا گنجعلی گفت:

    پخش کنود

  2. فرشاد گفت:

    با این که من پخش کنود بستم اما پایونر بهتره

  3. ابوالفضل گفت:

    من پخش کنوود دارم
    وقتی خاموش میشه ماشین میاد اول اهنگ
    باید چکار کنم

  4. ایلیا گفت:

    پخش پایونیر خیلی بهتره یا پخش کنوود
    باند پایونیر خیلی خوبه و باند کنوود ۷۱۸هم خیلی خوبه

  5. Meysam گفت:

    سلام هردو جنس اصلی هستن باید ببینی سبک صدای رو که دوست داری چی کنوود صدای گرم و بم میده پایونیر جنس صداش تتیز هستش هردو بیس خوبی دارن مونده به سلیقه کنوود جنس هاش نسبت به پایونیر ارزون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *