فروشگاه کیان شاپ دارای نشان نماد اکترونیک از مجموعه اینماد میباشد که با مراجعه به این قسمت میتوانید از صحت آن مطلع شوید .

۱- شماره همراه اخذ شده در اپلیکیشن و وب سایت کیان فقط به منزله هماهنگی جهت ارسال محصولات استفاده میشوند و با توجه به پروتکل SSL اطلاعات شما با امنیت کامل در بانک اطلاعاتی کیان شاپ ذخیره خواهند شد .

۲ – در صورت عضویت در خبرنامه پیامکی یک پیامک تایید برای شما ارسال خواهد شد و در صورت تایید اطلاعاتی نظیر آخرین تخفیف ها برای شما ارسال خواهند شد که در صورت عدم تمایل با اطلاع به پشتیبانی سریعا این شماره از بانک اطلاعاتی حذف خواهد شد . ( بخش خبرنامه پیامکی فقط در وب سایت فعال بوده و با پیامک عضویت فرق دارد ).

۳ – اطلاعات ادرس شما فقط برای ارسال محصولات مورد استفاده قرار میگیرند و کاربرد دیگری ندارند همچنین با توجه به قوانین حریم خصوصی هر زمان که تمایل داشته باشید میتوانید این اطلاعات را حذف کنید . فروشگاه کیان به اطلاعات حذف شده کاربر دسترسی نخواهد داشت .

۴ – محصولات ارسالی برای تهران و البرز توسط پیک ( یک روزه ) و برای سایر نقاط کشور توسط تیپاکس ( نهایتا دو روز کاری ) ارسال خواهد شد .

۵ – پس از تحویل محموله به تیپاکس پیامکی حاوی اطلاعات محصول شما و کد رهگیری تیپاکس برایتان ارسال میشوند که از سایت تیپاکس قابل پیگیری هستند .

۶ – تمامی محصولات ارسالی توسط تیپاکس دارای بیمه هستند و در صورتی که محصول سالم به دست شما نرسد . بیمه خسارت را پرداخت خواهد کرد . همچنین ما محصولی جدید دوباره برایتان ارسال میکنیم .

۷ – تمامی محصولات فروشگاه کیان اورجینال بوده و با ضمانت اصالت تقدیم شما میشود . در صورتی که عدم اصالت محصول را اثبات بفرمایید با کمال میل از شما پس خواهیم گرفت .

۸ – در توضیحات تمام محصولات دارای گارانتی این مهم ذکر شده است

۹ – تمامی محصولات دارای گارانتی قابل پیگیری از شرکت ارائه دهنده میباشند و مسئولیت بررسی و خدمات گارانتی به عهده فروشگاه کیان نمیباشد .

۱۰ – پس از تایید نهایی سفارش کد پیگیری قابل رهگیری از محموعه کیان برای شما ارسال میشود . همچنین پیامک جاوی تایید محصول خریداری شده برایتان ارسال خواهد شد .

۱۱ – فروشگاه کیان از طریق واتس اپ ، اینستاگرام و همچنین شماره های ۰۹۰۰۱۶۶۳۰۳۰ و ۰۲۱۶۶۷۴۰۵۵۸ آماده پاسخگویی به شما عزیزان میباشد

۱۲ – ساعات کاری فروشگاه کیان : شنبه تا چهارشنبه ۱۰ الی ۱۹ – پنجشنبه ۱۰ الی ۱۴ میباشد .

۱۳ – در صورت سفارش محصول در روزهای تعطیل ، سفارشات شما در اولین روز کاری بسته بندی و ارسال خواهد شد ( بازار تهران در ایام تعطیل فعالیتی ندارد )